Tuesday, May 17, 2011

..BeRubah..

..hi all..
..title di atas amat senang difahami..
..it easy..
..org berubah,dia berubah, mereka berubah..
..stelah bbrape ku tak balik seremban..
..smue keadaan disini berubah..
..khidupan pn da berubah..
..pembangunan kian pesat..
..aku masih di sini melihatmu gembira di samping org yg trsayang..
..aku hanya boleh tersenyum kerna dgn perginya diriku dari hidupmu, mmbuat kau lebih bahagia..
..aku hanya leyh redha dgn ketentuan-Nya..
..cuti is nearly end..
..kputusan pn bkal kluar..
..aq harus mnerima sgala usahaku di pulau pinang..
..jika ku gagal, aku perlu menghadapinye dgn sabar..
..hmm..till then..
..buy buy..
p/s: aku sedih sbb bila aku text org tu, dye tak balas..tak pn, balas dengan sms yg pendek..

..broken hearted.. ='(

No comments:

Post a Comment